آیا می توانم نفروپاتی IgA با پتاسیم بالا توسعه به نارسایی کلیه

جمعه 13 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پتاسیم بالا توسعه به نارسایی کلیه

 

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پتاسیم بالا توسعه به نارسایی کلیه

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ممکن است از سطح پتاسیم بالا رنج می برند، با توجه به کاهش عملکرد کلیه است. می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و سطح پتاسیم بالا سبب نارسایی کلیه.

نفروپاتی IgA و سطح پتاسیم بالا

نفروپاتی IgA گلومرولونفریت بسیار شایع است که با اختلال سیستم ایمنی زمینه ای IgA نداشتند موجب شده است. پیچیده ایمنی IgA نداشتند به راحتی سپرده در بافت کلیه و باعث التهاب صدمه زدن به کلیه ها.

کلیه ها به عنوان ارگان های مهم برای حذف سموم و آب بیش از حد در خون شناخته شده است، اما آنها همچنین rople مهم در تنظیم الکترولیت ها در خون بازی. وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، عملکرد آنها کاهش خواهد یافت. و این است که چرا بیماران از سطح پتاسیم بالا رنج می برند.

HIG سطح پتاسیم، همچنین به عنوان هیپرکالمی شناخته می شود، به این معنی است که شما باید پتاسیم بیش از حد در خون شما. پتاسیم نقش مهمی به بدن خود را سالم نگه دارید. با این حال، پتاسیم بیش از حد نیز به آسیب و یا حتی خطر به سلامت شما می شود. این ممکن است دچار تهوع، نبض نامنظم و حتی مشکل قلبی شوند.

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پتاسیم بالا توسعه به نارسایی کلیه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، سطح پتاسیم بالا ممکن است بسیاری از علائم و آسیب برای سلامت شما ایجاد کند، قطعا آن را کلیه شما تاثیر می گذارد. سطح پتاسیم بالا پیشرفت آسیب کلیه را افزایش می دهد.

در مقایسه با بیمارانی که دارای هیچ هیپرکالمی، بیمارانی که احتمال بیشتری برای توسعه به نارسایی کلیه است. بدین ترتیب، راه مهم برای جلوگیری از نارسایی کلیه، برای مقابله با سطح پتاسیم بالا است.

چگونه برای کاهش سطح پتاسیم بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

اگر شما سطح پتاسیم بالا در یک سطح خطرناک است، به شما پیشنهاد انجام دهید:

- دیالیز در صورتی که عملکرد کلیه شما ضعیف است

- قرص و داروها را با آب (دیورتیک) برای کاهش پتاسیم کل

- کلسیم داده شده را به رگهای شما (IV) برای درمان اثرات عضله قلب و سطح پتاسیم بالا

با این حال، شما باید بدانید که علت undelrying پتاسیم بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، کلیه صدمه ای است. بدین ترتیب، درمان، مانند طب گیاهی چینی، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، لازم است برای معکوس کردن این وضعیت پزشکی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.